I-landsproblem

Nu sitter jag och äter päron och melon glass. Tittar på några bilder från Paramores konsert igår på Pier Pressure festivalen i Göteborg. Fan fan fan. Fan att jag inte kunde vara i Göteborg igår. Och så kan jag inte vara i Stockholm idag när Kristen Stewart och Taylor Lautner är där. Ännu mer fan. De sista fan står för att det inte finns någon choklad hemma förutom milkachokladkakorna jag köpte när jag var iväg. Jag vill inte äta upp de nu när jag precis köpt de. I-landsproblem men Sverige är ett I-land så då räknas problemen som problem.

Nu ska jag redigera bilderna som jag tog. Alltså, bara ändra lite ljus på bilderna och stabilisera de lite. Maybe do some collage too.
Titta in hit om en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0