Vaaaaarmt!

Hej!
Idag har det varit jättevarmt! I skuggan hemma stod det på 30grader. I solen ännu varmare. Funderar på att hoppa i poolen hemma och doppa mig. Är så sjukt varm! Det fläktar inte precis heller så min fläkt står på högsta effekt.
Har tittat lite på fotboll idag också... Som Tyskland utklassade Argentina! Jag trodde att det skulle sluta på straffar eller förlängning... Eller att det skulle sluta som matcherna igår. Båda de förlorande lagen tog ledningen och båda förlorade. Spanien spelade nyss klart mot Paraguay. Den matchen slutade 1-0 till Spanien. Nu får de möta Tyskland. Om de spelar så dåligt som de gjorde idag kommer Tyskland köra över dom. With no doubt.

Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av denna underbara kväll innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0